Cod produs:
LM9952
Producător:
LIQUI MOLY
Disponibilitate:
Furnizor; Livrare 2-3 Zile
246.00 RON
308.00 RON
Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 5W-30 5 Litri
Ambalaj: bidon
Tip Produs: Uleiuri Obtinute Prin Tehnologie Sintetica
Descriere:
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconventionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.
Proprietati:
- excelenta rezistenta la uzura
- reducerea frecarii si uzurii
- functionarea neteda a motorului
- testat pentru turbocompresoare si convertizoare catalitice
- curatenia exceptionala a motorului
- rezistenta deosebita la forfecare
- fiabilitate ridicata a lubrifierii
- livrarea rapida a uleiului la temperaturi scazute
- economiseste combustibil si reduce emisiile poluante
- comportament excelent la temperaturi ridicate si joase
- se amesteca cu toate uleiurile de motor disponibile in comert
- stabilitate optima la imbatranire
Specificatii: API SN ™ API CF ™ ILSAC GF-5 ™ Chrysler ™ Daihatsu ™Ford ™ GM ™ Honda ™ Hyundai ™ Isuzu ™ Kia ™ Mazda ™Mitsubishi ™ Nissan ™ Subaru ™ Suzuki ™ Toyota
Date tehnice
Clasa SAE 5W-30
(uleiuri de motor) SAE J300
Densitate la 15 °C 0,850 g/cm ?
DIN 51757
Vascozitate la 40 °C 61,4 mm ?/s
ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100 °C 10,7 mm ?/s
ASTM D 7042-04
Vascozitate la -35 °C < 60000 mPas
(MRV) ASTM D 4684
Vascozitate la -30 °C <=6600 mPas
(CCS) ASTM D 5293
Indice de vascozitate 166
DIN ISO 2909
HTHS la 150 °C >= 2,9 mPas
ASTM D 5481
Punct de curgere -42 °C
DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 10,0 Gew.-%
(Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 °C
DIN ISO 2592
Numarul total de baza 7,1 mg KOH/g
DIN ISO 3771
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru cele mai moderne motoare pe benzina si Diesel, japoneze si americane, cu tehnologie pe mai multe supape, turbocompresor de supraalimentare, precum si cu si fara racirea aerului
de supraalimentare (LLK). Pentru protectia si mentinerea motorului in cazul intervalelor lungi de schimbare a uleiului si pentru cerintele deosebite in materie de motorizare.
Aplicatie
Trebuie respectate instructiunile de utilizare ale producatorilor de vehicule si de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor disponibile in comert. Efectul optim obtinut numai atunci cand este folosit singur (adica fara amestecare).
Vascozitate:
5W30